Tjoflöjt!

Känner en obeskrivlig trötthet just nu, ni anar inte! Det är inte bra detta här, att åka på kryssning, att träffa trevliga människor, dansa lite och dricka/äta gott... Eller? Jomenvisst, det är bra, men slitigt blir det dagen efter.. Även om jag inte drack sådär överdrivet mycket, så är jag onödigt seg idag. Detta bådar inte gott! Borde egentligen planera packningen inför sunne, men men. Har någorlunda hum om vad jag ska ha  med mig, så det blir nog bra till slut... Det slutar väl med att halva garderoben åker med i väskan.. Man vill ju gardera sig mot lite sämre väder, och det eventuella badvädret som man hoppas på.. *S*

Imorrn blir jag och syrran bjudna på middag hos mamma och pappa, gott ska det bli!

Tillbaka till soffläge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0