Tror jag det...

Sitter här i min egna soffa, med datorn i knät. Försöker summera veckan som gått. Många tankar som surrar. Det var kul att träffa allt folk, lyssna på bra musik och så.. Men känns ändå som att något fattades... Kanske är det det, att vi alltid varit fler i stugan när vi varit i Sunne förut? Men det var ändå skönt att bara vara vi två, jag och syrran. Vi höll sams hela veckan utan att ryka ihop. Så skönt!

Tog ju lite kort under veckan, få se om jag orkar ta tag i redigering och sånt under veckan som kommer.. Har lite annat jag måste fixa, börja skriva lite mer på läxan till Utvecklingsgruppen. Den blir inte lätt, kan jag lova! Känns lite panikartat, faktiskt... Men men, man kan inte göra mer än sitt bästa, eller hur? Och hålla tummarna att det räcker..

Sen så tänkte jag försöka pallra mig till gymmet och börja lite smått med träningen igen, vill inte tappa det som jag gjorde förra året efter semestern.

Kika lite tv nu..

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0