Äntligen!

Helgen är över....

Det har varit rörigt, rätt mycket att göra och regnigt... Så pga vädret så har det ju inte gjort så mycket att man jobbat...

Har bestämt mig för vad jag ska göra med presentkortet på Onoff som jag fick av jobbet. Det blir med ganska stor säkerhet en ny digitalkamera.. Den jag har är lite.. Ehm.. Stenålders.. *S* Fast den funkar ju iofs ganska bra.. Men vill ha en i mindre format, så det får bli en trip dit nån dag i veckan.:)

Och så har jag lyckats klura ut hur jag hittar word i nya datorn.. haha Datasnille? Näää... *S* Men det blir nog att nya kompisen får hänga med till jobbet imorrn, tänkte börja fila på reflektionen om kursdagarna i veckan som var..  För det lär inte hända att jag börjar med det idag... Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det filmtittande.. Om jag inte somnar.. *S*

Och förresten... Stort Grattis till Stina-Lee som väntar smått... (brukar läsa hennes blogg)
Även min kompis Ia väntar bääbis... :) Babyboom i bloggvärlden.. hehe

Duschen nästa... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0