Bloggtorka

Har inte haft lust eller ork till att blogga de senaste dagarna. Men nu kom jag på en grej jag ville skriva om.

Jag och syrran var och svängde våra lurviga i helgen, både fre och lördag, till Gamblers på Skansen. Vi passade på båda dagarna, eftersom vi inte sett dem på ett år. De har ju en ny sångare i bandet också som vi ville inspektera, se om han skötte sig.. *S* Det gjorde han alla gånger! Det var jättekul att se dem igen, lite nostalgiskt emellanåt och kul att höra lite nytt... :) Anders var/är jätteduktig och passar in bra i bandet, måste jag säga. Tråkigt väder var det i fredags, dock. Men ändå massa folk, kul! I lördags var det lite mindre, trots att det var bättre väder... hmm.. Men men, kul helg blev det iaf!



Gamblers hemsida

Gamblers på Myspace

Gamblers på Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0