Borra, eller inte..

Jag var ju på Ikea med syrran idag... Hon köpte sin fina byrå som jag hjälpte henne att sätta ihop.. Det gick finfint! Sen nu när jag kom hem så skulle jag fixa upp min lackhylla på väggen.. Men... Det var lite hinder i vägen... Att sätta upp själva hyllan är väl inte så krångligt egentligen... Men när väggen är STENHÅRD och inte vill bli borrad i, då är det inte lätt när man är tjej... :( Gjorde ett tappert försök, måste jag säga. Men nu har jag gett upp! Börjar känna mig mer hängig, och orkar inte hålla på mer... Får flirta me mosters sambo, hoppas han kan hjälpa mig...

Nuu ska jag hoppa in i duschen, duscha läänge.... Och testa det nya shampot å inpackningen. Finns viss risk för att jag får duscha av mig imorrn bitti oxå, men då behöver jag ju inte tvätta håret...

Sen ska man lyssna på P4 och dansprogrammet.

De ska tillkännage guldklavenomineringarna, spännande, på många sätt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0