Ellos har rea!

Hur bra är det då? Eller så inte..... *S*
Råkade ju spilla lite rödvin på min nya fina älsklings tshirt förra helgen när Robban fyllde tjugo... Å den är med på rean, så jag håller tummarna att den finns kvar! Ska beställa mina favoritjeans oxå, råkade ju tvätta dem i 60grader för några veckor sen, blev liiite granna för små... *Sucka* Dem har min storasyster Nettan fått, hon kommer ju i allt snyggt... *S*
Undras vems gener hon har fått... hmmm...

Nåväl, ner å hämta tvätten nu... Sen beställa lite, sen klä på sig träningskläder och pallra sig te gymmet, är det tänkt... :)

EDIT: Beställde litegranna, tshirten, jeansen och sen ett par toppar... Ska försöka hinna fixa ett collage lite senare... Gymmet nästa... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0