En salig blandning...

Sitter här i soffan, eller halvligger snarare med fötterna på soffbordet, och funderar... På allt möjligt egentligen. Kommer inte fram till så mycket, så det snurra liksom bara runt, runt...

Kikade i Lindas blogg häromdagen, och såg att hon handlat på Gina igen.. hehe *me like to* Hon hade hittat två tunikor, varav den ena (den aprikosa) även jag har.. :) Den andra blev jag väldigt nyfis på, ser skön ut! Måste till Gina snarast! *S* Vill ha lite mer nytt inför sommaren, semestern som tar sin början kl 17:01 fredagen v29. Fyra långa härliga veckor ska det bli!

Var te gymmet idag igen, körde en halvtimme på crossen precis som igår. Sen blev det lite vikter för armar, lite ben... Skönt! Men fasen vad varmt.. Air condition, någon?? Det var mina två besök denna vecka, blir en hemmakväll imorrn, sen tvätt och städ och stranden på torsdag innan dansen på Grönan. Ska bli kul att höra Svänzons igen, de spelar ju inte här i trakterna alldeles för ofta, måste jag säga!

Och så fick jag äntligen bekräftelse på att jag sagt upp mitt bredband hos Bahnhof, tog sin lilla tid, typ en månad... Men men... Inte långt kvar tills det går ut, så jag ska alldeles i det närmaste ta tag i att föra över alla "favvolänkar" till den nya datorn. Kan va bra och ha dem där oxå, så man inte missar nåt.. Världen skulle ju gå under då! Eller....?

Jo, just... Drog iväg till ÖoB efter gympasset för att kika på en kylväska.. Det blev en som går på ström, som man oxå kan ha i bilen (under körning, annars skulle batteriet dö på en gång). Blir super till sunne, då kylskåpet har en tendens att bli ganska fullt av diverse saker... *s* Längtar dit, kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0