Gårdagens dans

Mm, jag och syrran styrde Bettan mot Stockholm och Gröna Lund strax före sex igår kväll.
Tänkte, vi är väl där strax innan dansen börjar... Men ACK SÅ FEL VI HADE....
En satans bilkö hindrade oss... &%¤#&"##¤%

Vi var framme på Grönan där Kindbergs spelade, när klockan var kvart i åtta. Bilkön höll ju i sig ända fram till Hornsgatan på Söder.. *sucka* Sen när vi kommer te slussen, då e Skeppsbrokajen avstängd och det blir en omväg... hmm. Men men, vi hittade fram till slut även om vi blev lite nojjiga, såå bra hittar man inte i Stora staden.. haha

Annars så regnade det heela kvällen, det verkligen öste ner! Och kallt var det oxå.. *Brr* Men kul hade vi! Bandet spelade bra trots frusna fingrar och avsaknaden av publiken. Det var iofs mer folk än vad jag trodde det skulle vara.. :) Risken är bara att man kommer bli förkyld, man blev ju kall och varm om vartannat. Känner av det litegranna nu, så jag unnar mig lite chips och läsk som tröst.. hehe


Bilden lånad från Kindbergs hemsida, klicka på bilden så kommer du dit!


Och jag undrar... Får man klä sig hur som helst eller?

Och... Om blickar kunde döda... Då skulle jag inte sitta här idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0