Gott och blandat

Imorrn är det torsdag, min "stora" bloggdag brukar det vara... Ledig dag, med tvätt, städ och disk på programmet. Solen ska skina och värma, så jag funderar lite på att ta bilen ut och lägga mig på farstanäs när tvätten är klar, istället för att åka te gymmet. Visst låter väl det som en bra ide? Nästan så jag längtar dit redan nu... *L* Blir ju dans på kvällen sen imorrn, så det får väl räknas som träning.. :)

Annars så känner jag mig... Sliten, förvirrad och orkeslös, lixom.. Orken tryter ju ganska fort när man inte sover ordentligt, vilket jag inte jag gjort den senaste veckan. Jobbigt, kanske lite dumt... Men kul har man haft iofs.. :)

Försökte mig på ett mobilblogginlägg igår när jag drog iväg till dansen... Men först skickade jag till fel nummer, sen till rätt.. Men det har inte kommit fram.. *sucka*

Det blev en kul kväll i Broby, ute i skogen.. Inte så himlans mycket dans, men roligt att höra Wahlströms igen. Jag och många andra fick slåss med myggen som var rätt så ihärdiga.. :( Verkar vara ett år som de gillar mig extra mycket, tycker INTE om!

Ska kika vidare nu...

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0