Ja, jo... Eller huur..

Tre veckor kvar till semester, jag längtar så förbannat! Som vanligt, varje år vid den här tiden.. *S*

Idag efter jobbet drog jag till gymmet, men höll på att vända hemåt när jag kom fram. Kände mig inte alls upplagd för att gå in när det var så varmt och man redan var svettig.. *S* Men men, jag gick in och säger bara... *PUH* Orkade inte hela timmen på crossen pga värmen, så det blev en halvtimme och så lite andra maskiner istället.  Är jag pigg nog imorrn efter jobbet blir det nog en runda till där.. :) E ju stängt där i sommar vissa veckor, så man får passa på när man har lust och är hemmavid.
 
När jag kom hem här blev det till att fixa middag, blev köttfärssås med pasta och lite sallad, gottigt! Men sen tog det stopp, somnade som en klubbad säl här i soffan och sov i kanske en halvtimme eller så. Lite skönt, men ändå inte, man blir så seg... *S*

Annars så bjuder denna vecka på jobb, lite dans och förhoppningsvis sol och bad på lördag, om vädret håller i sig...

Danserna denna vecka: Svänzons på Grönan på Torsdag, Kindbergs på Liljekonvaljeholmen på fredag, det är lite mycket nu under sommaren... *S*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0