Jaaaa

Jag har en fläkt!!! Så skönt så... :) Har iofs en takfläkt som ligger i källaren, som jag tog reda på efter morfar... Men den skulle vara för stor för rummet, så jag har länge tänkt köpa en som går att ställa på golvet.

Idag efter jobbet så åkte jag iväg till Jula för att köpa en, trodde jag... De hade ju annons på en för 149, så jag tänkte passa på. Men, till saken hör att den var slut. Det kan jag ta, absolut, när man kommer sista dagen på veckan. Meeen, då ska det inte stå en annan fläkt på den plats där skylten med extrapriset sitter, eller hur? Först tänkte jag, äsch, den är slut... Men jag tog en kartong ändå och gick till kassan, tänkte att det kanske var en ersättningsvara. Men icke då! Säger bara, Jula personalen borde gå en kurs i kundbemötande, har fått snorkiga kommentarer där förut... *Sucka*

Jag gick över till Rusta som nästan ligger vägg i vägg med Jula, visste att de har golvfläktar där också, men dock för 199:-. Det är ju ingen stor prisskillnad, så det slog jag till på. Det tog en liten stund att sätta ihop den, men nu står den här och fläktar, såå skönt!

 

Liiite senare.......  Dumma, dumma blogg.se som strulat heeela kvällen... *sucka* Hoppas på bättring imorrn!

Dax för sängen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0