jomenvisst....

Det började ju bra, med mina planer på att träna massor denna vecka... Eller så inte... Igår när jag kom te gymmet så upptäckte jag att glömt vattenflaskan hemma. Och jag dricker massor när jag tränar, så det blev "bara" crossen igår. Sen bar det av för att möta syster yster för lite solning, trodde vi... Men på vårt favvosolställe var det kö, så vi drog till ett annat, lite dyrare ställe. Men det var kö dit oxå! Så det blev lite middag på Pasta Factory som ligger vägg i vägg typ.. *S* Ganska gott! Men vi satt för länge visade det sig, kö igen.. *sucka* Så vi gav upp och åkte hemåt..

Och idag då, då var jag och tränade igen, med vattenflaska denna gång... Men jag blev så jäkla hungrig när crossen var klar så jag åkte hemåt. Går inte att träna hungrig ju.. *S*

Innan det var gymdags så åkte jag till Onoff, de har ju REA nu.. *L* Fick tag i ny kamera, blev ännu en Sony Cybershot, fast i mindre format och med lite fler megapixlar. Verkar jättebra! Men jag köpte inget minneskort till, för jag ville testa om mina till gamla kamera funkade.. Men det gjorde de inte.. :( Fast det fina i kråksången är att kameran har ett internminne som kan lagra runt 60 bilder med minsta bildformatet, så ingen brådska än att fixa minneskort.. *L* Får ta det på torsdag skulle jag tro. Imorrn vankas det ju dans på Grönan igen. Claes Lövgrens som spelar. Kan bli en intressant kväll.. *fniss*






Gratis5.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0