Klockan

Var i helsike tog den här dagen vägen, egentligen?? Känns som tiden bara rann iväg, i rasande fart idag.:( Hade ju tänkt hinna med en hel del idag, men ack vad jag bedrog mig..

Tvätten hann jag med, så illa tvungen.. Blev hela fyra maskiner idag, shit! Och så var det ju lite städning på programmet.. Ehm, kan säga såhär.. Att jag har gjort en del, men inte mkt. Det bar ju av te gymmet idag, körde i nästan två timmar. Ganska skönt! Sen skulle jag ju köpa minneskort te nya kameran, och en runda på stan blev det... Vips så var klockan sex.. Hängde inte med där riktigt.. *S* Blev lite prova kläder, och jag säger det igen... Varför är storlekarna så smååå... Och tror de att alla har kycklingben eller? Det är väldigt lätt att tro att man är större än vad man är, fattar ni? Så trist att prova byxor i dagens läge när man knappt får i foten.. :( Men det blev ny kajalpenna i ljusbrunt, vässare till den, nytt läppglans och så hårtoning som jag fixat med nu ikväll.. :) Alltid nåt, eller hur?

Och.... Jag SAKNAR Gina Tricot här i stan.. Kan inte nån öppna en butik?? Jag kan jobba.. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0