Lite blandat

Sitter i syrrans soffa med nya datorn i knät.. Känns lite ovant måste jag säga, men riktigt najs! Nu kan jag ta med mig datorn överallt.. Hade jag väl kunnat innan oxå, men denna är lite mindre, och så har jag bredband till den.. Kul!  Det enda som jag saknar i den är wordprogrammet och lite annat. Men det går väl att fixa till hoppas jag... :)

Snart är det dax att stänga av och pallra sig hemåt... Lång jobbhelg som väntar, det gör väl inte så mycket egentligen när vädret är som det är.... Trååkigt! Har lite att fixa med på jobbet, ska förbereda mig inför min exponering, kika lite på vilka varor jag ska ta med och vilken gavel jag ska använda. Ska bli kul att följa försäljning och statistik.

Vi var och solade förut ikväll, jag och syrran. Det tog inte många sekunder innan man somnade kan jag lova. Skönt som fasen! 

Jag hämtade ju ut datorn på Maxi, och även mitt paket från ellos... Meen, nu är det så att jag fått två sms-avier... Men jag trodde det var en, så fick bara västen. Så imorrn blir det en till runda till Maxi och hämta nästa paket med bla. mina jeans, likadana som de jag råkade tvätta i 60grader så de blev för små... Jag skyller på åldern!

Annars har ju veckan bestått av kursande, dansande och alldeles för lite sömn känner jag. I onsdags blev det ju Date på Grönan och igår var det Jannez på Grönan. Riktigt kul! Men lite för mkt folk för min smak igår, dels på dansgolvet och dels på själva Grönan... Massa poliser på området också, det behövdes ju. Jannez spelade annars lika bra som vanligt, kul att höra dem igen, hade tänkt köpa nya skivan också men det får bli lite senare. Nästa dans blir nog eventuellt på onsdag igen, CL på Grönan. Vi får väl se om orken finns...

Nu är det dax att åka hemåt...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0