Najsigt värre!

Det var jäkligt skönt, rent ut sagt, att ligga på stranden igår.. :) Somnade nästan omgående efter att jag lagt mig ner på filten.. hehe Men blev väckt rätt snart av ett gäng på ett antal pers., som kom och satte sig ett par meter ifrån mig, och de var inte tysta om jag säger så... Blir oxå lite lätt irriterad när man sparkar boll mitt bland folk, hur tänker man då egentligen?? Fick bollen på mig en gång, en gång för mycket enligt mig.. När man åker till stranden vill man koppla av och ta det lugnt, inte riskera att få massa bollar på sig.

Nåja, låg där i typ 3 timmar och styrde sen bettan mot Skopunkten. Jag hittade tre par ballerina, ett par svart för dansen, och sen två par i tyg, samma modell men i mörkblått och vitt. Fina! Ska ta lite kort och lägga ut sen, tror jag..

Blev en tur till Grönan igår kväll också, det var rätt mycket folk där och varmt.. :) Men jag kan inte påstå att jag blev särskilt impad av bandet som spelade, Shake. Visst, spelade väl bra, men lite ojämnt i låtvalet och lite segt emellanåt.... Tur att smaken e som baken, eller hur?? Alla kan ju inte tycka lika....

Tänkte ta itu med lite städning, medans u21landslaget ska lägga straffar nu i semifinalen... *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0