Pakethämtning

Jippi!! Mitt paket från Ellos kom ju i tisdags, men då befann jag mig i Solna på kurs, och igår drog jag direkt till Grönan efter kursen. Så jag har inte hunnit hämta ut paketet, ska bli spännande senare idag! Och så har datorpaketet dykt upp oxå..:) Kommer nog sitta länge med det idag, hoppas allt funkar bara... :)

Har bestämt mig för att skippa träningen, känner mig inte riktigt hundra för att ge mig dit. Men nästa vecka, då jäklar! Tänkte istället ta mig i kragen och slänga på mig lite kläder här strax och ta en promenad ner till stan. Lite nytta iaf.. :) Kanske blir promenad hem också, man vet aldrig.

Grönan igår... Vi slutade i Solna vid tretiden, så jag begav mig in till Sthlm för att gå lite på stan och kika. Låste in min väska på centralen och begav mig mot H&M.. Men fasen vad folk överallt! Har alla fått skattpengarna kanske? *S* Men lite kul att kika litegranna iaf, längesen man var där uppe... Syrran kom in vid halv fem tror jag, och vi styrde kosan mot Gina Tricot.. haha Testade såna där jeansleggings.. Känns som man ska va smal som en pinne för att få på sig dem.. *S* Sen ville jag ju in och kika på Friis&Companys lilla butik.. Hittade ett par favoriter där, men kunde inte bestämma mig. Och så kom jag fram till det att, eftersom jag ofta har mycket med mig i min väska, så skulle det va dumt att köpa en väska för typ 600 om man kanske pajjar den bara ett par månader senare, pga för mkt grejjer... Men fiiina var de.. hehe

A just det.. Grönan.. *S* Det var Date som spelade och det gjorde de bra! Har inte hört dem på länge, och det fick man ju höra.. *S* Dansade litegranna, och fick höra att man utvecklats.. Känns lite skumt bara att få höra det av en som är nästan hälften så gammal som en själv, men kul! Kanske blir en retur ikväll, den som lever får se.. :) För ikväll bär det av dit igen, Jannez står för musiken. Ska bli riktigt skoj, har inte sett dem sen före jul nån gång. Och så har de släppt ny skiva, kanske köpa? Hmm...

Det var det där med kläder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0