Presentkort

Förutom mina fina balkongmöbler som jag fick i lördags, så fick jag tre presentkort, två på HM (*YAY*) och ett på Onoff. HMkorten har jag fixat ihop till ett, enklare att hålla reda på. Visste inte att det gick att göra så, men det fick jag så fint höra i söndags när jag var ner på stan en snabbis med syrran. Handlade ett par saker då, en tubtop som jag kikat på läänge, hudlotion och nya skrubbvantar.:) Sen blir det förhoppningsvis ett par nya jeans och så foundation som snart är slut.. Hoppas hitta ett par chinos oxå, kanske jeansleggings... *drömmer mig bort* Bra med presentkort, speciellt på kläder, tycker jag, då får man precis vad man vill ha och behöver (oftast iaf)..:) Inte för att de räcker till allt jag vill ha, men lite iaf! *tack ia/arne och tobbe/nicklas*

På Onoff ska jag kika på en Gps tänkte jag, hade ju lite tankar på en mp3spelare oxå, men det känns lite mer onödigt. Enda gången som den skulle behövas är på gymmet, men det funkar utan också. Och gps har man saknat ett antal ggr på sina resor, kan jag garantera.. *fniss* Fast man får lägga till några kronor där, men det är bra med "startplåten".. :)
 
Denna har jag kikat på, en Navigon Navigator 1200 Norden.
Verkar ok tycker jag, ska jag slå till?
Bild lånad från Onoff, klicka på den så kommer ni direkt till sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0