Dagens första

Inlägg är detta.... Kan ju börja med att säga att jag hade feeel... Det regnade i stort sett hela kvällen igår, lite trist! Men kul att såpass många ändå var där och svängde sina lurviga.. :) Vi träffade lite skoj folk och dansade lite, inte så mkt men tillräckligt för att hålla oss varma i kylan och regnet. Tur att det är tak över hela dansbanan, säger jag bara.

Var inte så farligt trött imorse, men ändå lyckades jag snooza såpass länge att jag inte hann mer än att äta frukost innan det var dax att åka till jobbet.. hmm.. Jobbade ju kort dag idag, till tolv. Najs najs! Fick lunch av chiifen idag oxå, han hämtade mat från Kallfors (restaurang vid golfbanan), för att fira lite att vi vann Årets Företagare.. :) Gott var det!

Har hunnit med att handla lite inför morgondagen, hämtat kaka och lite mat hemma hos mamma, lånade några pallar också. Städningen är väl i stort sett klar, väntar på att golven ska torka... Egentligen, varför städa när man ändå får städa på söndag när allt är över?? Jomen, man vill väl visa upp sitt hem fint och så, egentligen... :) Ska strax hämta upp syster yster på centralen här i stan, hon ska hjälpa mig med sista handlingen och förberedelserna, schysst som fasen!

fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0