Favoriter

Skrev ju för nån dag sen om mina favoritskivor.. Har kommit på några till... :)

Zlips - Tillsammans Igen

Sten & Stanley - Alla som jag har i min samling.... Jag menar, när man som liten får 5 skivor på posten för att man skrev ett litet brev, då ÄR det bara favvoskivor... *L* Som några av mina vänner vet, Sten & Stanley var mina husgudar när jag var liten, såå kär jag var i Sten... haha  (Den bjuder jag på, var ju typ sex år eller nåt... )

Samlade på Aktuell Musik när den samlingen fanns, har nästan alla... Kul med samlingar, speciellt de första i samlingen.. Nostalgi, lixom.. :)

Danspärlor är oxå bra, även om den inte kommit i så många "nummer", var tog den samlingen vägen??

Jag har ju lite andra skivor oxå, inte bara dansband, även det nästan bara är det.. *S* Jill Johnson tycker jag om, en trubadur som heter Mattias Nylander, Emerson Drive (country från USA) mfl mfl mfl

Musiken är en stor del av mitt liv... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0