Fest ikväll...

Hoppas det blir kul!

Sitter här just nu och funderar..
Över allt och ingenting egentligen...
Drar mig för att gå in på internetbanken... Nojjigt värre... Men jag måste ju....

Kanske blir lite "kärleksvatten" ikväll, kan va gott... Najs att släppa tankarna fria, lixom... Att släppa allt det jobbiga för en stund, även om man vet att det kommer tillbaka...
Har precis gett upp försöket att äta upp youghurten och müslin, det är som en spärr som inte vill äta, fast man är hungrig... Trögjessa!

Hade lite funderingar kring att åka å träna nu på förmiddagen, men de skrotades ganska snabbt.. Orkar inte stressa dit, eftersom vi ska hämta smörgåstårta nere på stan lite senare... Och så ska jag försöka städa lite, göra mig i ordning.... Får ta igen det på måndag.. :) På tisdag åker jag på dans efter jobbet, så då blir det ingen träning..

Kika runt lite till då...


Kommentarer
Postat av: Anonym

VART ska du dansa på tisdag då?? Hmm...

2009-05-23 @ 12:07:36
Postat av: Jessa

hej du anonyme person... gissa det du.. L

2009-05-23 @ 12:18:10
Postat av: Micke

Anonym? Kan mer än gärna skriva ut mitt namn. Man kan ju hoppas på Skultuna!.

2009-05-23 @ 14:24:27
Postat av: Jessa

Jaa, ditt namn kom ju inte med i första kommentaren... S Du gissade helt rätt... :)

2009-05-24 @ 02:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0