Helgen då.....

Ledig helg... Ska soova... Förhoppningsvis... Träna... Iaf imorrn på förmiddagen...
På söndag blir det Ikea, ska köra mamma (å pappa kanske... ), som vill skaffa ny spegel till hallen. Själv ska jag kika efter nya mattor, till köket och rummet. Och så några pallar, såna där enkla i plast.. Kan va bra till när jag fyller, så folk har nånstans att sitta... *S* OM det kommer nåt folk vill säga....

En våg av ensamhetskänslor kom över mig... Och det känns väl sådär måste jag säga....

Ska lägga mig i sängen nu, ingen ide att kika klart på hockeyn iaf.. Tråkigt....

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hockey var längesen jag tittade på ...säger lite om intresset

2009-05-10 @ 08:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0