Ingen bloggdag idag

Idag har inte lusten funnits, eller orken... Kom iväg te gymmet förut, var där i två timmar ungefär... *puh*
När jag kom hem blev det middag på en gång, tacotallrik.. *mums* Sen dog jag, kan man säga.... Kände av en huvudvärk som var på väg, så jag la mig i sängen efter maten och lite tvtittande. Det tog inte många sekunder innan jag somnade..

Vaknade till liv igen strax efter sju.. Tröttheten vill inte försvinna, trots mera vatten och en varm dusch.. Hade tänkt bada egentligen, men det blev en dusch med lite peeling.. :) Kan ibland tycka att det är skönare att duscha, har inte ro att ligga länge i badet.. *S*

Nu, mina vänner ska jag försöka ge mig på att börja skriva reflektionsuppgiften som ska vara inne på onsdag... *wish me luck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0