jomenvisst....

I tisdags bar det iväg till Skultuna och Oscars Loge för lite dans.
Wahlströms spelade och det var ganska mkt folk, roligt! Men vädret.. Isch... Lite kvavt och klibbigt men ändå kallt... Skumt! Blev en del dans för min del, men danshumöret var inte helt på topp i början på kvällen. Behöver väl inte säga hur det lät från scenen, enligt mitt tycke.. *S*

På vägen hem på nattkröken så blev jag stoppad av polisen, mitt ute i skogen i ingenmansland, typ, inga andra bilar i närheten.. hmm... Men men, det var ju inga problem, det starkaste jag hade druckit var ju kaffe från nattöppna Shell i Västerås... *S* 
Bilden lånad från Wahlströms hemsida, klicka på bilden så kommer ni dit!

Ikväll blir det dans igen, på Grönan. Hoppas bara det förbannade &%¤#"!%"¤ regnet avtar och solen tittar fram.. *håller tummarna*                                            
Tvätten är på g nu, ska fixa lite frukost och sen ner och hänga upp tvätten på tork... Ska påbörja lite städning oxå är det tänkt, men hur det går med det får vi se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0