Lite babbel

Jag har lyckats fördriva denna kväll oxå... Vad har hänt då? Jo... Jag kom hem vid kvart i sju, fixade lite omelett till middag och hamnade i soffan, som vanligt. Kikade lite på tv och somnade en stund.. Sen har jag suttit här... Som fastvuxen i soffan, kikat på nätet och funderat över livet, ungefär. Och nu är klockan snart elva... Ganska glad över att jag inte åkte iväg ikväll, men det hade varit kul. Kommer ju fler tillfällen, så jag överlever.

I helgen e jag ledig, ojoj! Det vankas lite fest imorrn då systersonen Robban fyllt 20 (igår), ska bli kul! Shit, kommer ihåg när han låg och sov i min famn, han ville man skulle "gnugga" lite på hans örsnibbar för att han skulle somna. Och så våra stunder med Arvingarna i mitt sovrum.. haha Och pusselläggandet och trummandet på sängkanten.. Shit vad tiden går.... Liten har blitt stor!

Har allvarliga funderingar på att skaffa mobilt internet istället för bredbandet jag har nu. Vad tror ni om det? Har kikat lite på Tre´s hemsida, men har inte bestämt mig än. Har ju ändå 3 månaders uppsägning på mitt nuvarande abonnemang... hmm...


Denna har jag kikat på, 15tums skärm.. Skulle nog kännas litet, då jag har 17tum nu... *L*




Eller denna... hmm...




Vad säger ni då? HP eller Compaq?? Bilderna är lånade från Tre, klicka på dem så kommer ni direkt till erbjudandet.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag har själv en Compaq bärbar dator och den är jag nöjd med. 17" skärm , 145 GB hårddisk: 5300 kr i julas.

2009-05-22 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0