Lite trött i ögat...

Sikken smäll... Jag drack mer rödvin igår än jag någonsin gjort... Visserligen lite mindre glas och halvfulla, men ändå! Jag blir lite impad själv när jag tänker efter... :) Det var ganska gott och lättdrucket.. hehe Inte för att jag blev speciellt onykter.. *S* Det blev en trevlig kväll med nästan hela familjen som firade systersonen, roligt!

Idag ska jag till kyrkogården me mamma å pappa för att plantera blommor på farfar/farmor å farbrors grav, alltid lite sorgligt men det blir fint för dem. ( de ligger i samma grav) Tycker inte alls om att gå på kyrkogården, inte själv iaf, så det blir bra att man e några.

Sen efter det så blir det ett besök på ÖoB för att inhandla lite koppar och glas inför nästa helg. Blir lite engångsartiklar så man slipper all disk... :) Eventuellt ska jag kika på en elgrill oxå...*L*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0