Nedräkningen har börjat....

Snart är det dax att hämta tvätten som är på torken... Efter det måste jag väl kanske sätta lite fart här, kanske... Plocka undan lite papper, ner till stan en sväng.... Ska väl göra sånt där oxå som man varje månad drar sig för.. Betala räkningar... *sucka* Undrar återigen, kan man få dispens med räkningarna nån månad då och då??? Skulle va väldigt fiffigt tycker jag.. :) Håller ni inte med?

Hämtade mitt paket från For Hair igår, och sprayen.. Värsta flaskan ju! Kommer nog räcka länge, om man inte blir beroende.. *S* Luktar gott oxå, precis som Jenny skrev. Och så fick jag min premie från Glamour igår oxå, efterlängtad! Det är False Lash Efftect från Max Factor. Testade den lite, verkar vara superbra!

Och så... Snart bara en vecka kvar... Huur ska det gå? Spänningen är oliiidlig....

Nu är det dax att äta upp yougurten... Sen lite mer kaffe.. *gottigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0