Nu mina vänner...

Ska jag uppsöka badrummet för att borsta tänderna, sen bädda ner mig och läsa en sida eller två..
Kanske försöka sova lite också, kan ju vara en bra ide, kanske?
Så här i efterhand är jag GLAD över att jag inte åkte och dansade, börjar känna av en huvudvärk igen och kanske nåt som liknar en förkylning... Faaan... Det bröt ju aldrig ut sist, stannade bara vid lite nysningar under en dag..
När ska det bryta ut?? Vill ju bli av med skiten...
Hoppas att det bara är efterdyningarna av solningen förut idag, värmen som sitter kvar i kroppen.. haha

Nåväl, sängen var det...

Väntar med spänning på om man kommer få svar  (o.s.a. är på söndag den 17e) från två av mina syskon om min födelsedag.. Blir JÄVLIGT besviken annars! Alla andra har svarat, på olika sätt, men inte ni... Dålig stil.. O.S.A. betyder att man MÅSTE svara även om man inte kommer, ifall ni inte visste det....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej men usch lilla gumman, är du på väg att bli förkyld?! Det tillåter jag inte.....klarar mig inte utan dig på jobbet på måndag (-: Krya på dig, kramizar

2009-05-16 @ 17:04:23
Postat av: Jessa

Det var nog bara en enorm trötthet som kom över mig.. Mkt på jobbet, du vet.. S



ses!

2009-05-16 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0