Reflektera mera!

Har suttit med läxan nu ikväll, är nästan klar men det har gått trögt som fasen. Fick upp farten i början med den dog nånstans på vägen.. *L* Har varit nådigt seg nu i ett par dagar, fattar inte varför.. Så trist att inte känna sig pigg och alert, man blir nästan lite grinig.... (förlåt alla) Kanske träningsbrist? Eller för mkt träning? Eller för lite sol? Stress? Eller.. Skälen kan vara många...

Nåväl, fick till slut svar från mina syskon om mitt öppna hus, kul! Börjar få lite smått panik över hur alla ska få plats, men jag tror det löser sig. Alla kommer ju inte på en gång, och så hoppas jag på bra väder så man kan sitta på balkongen oxå... Annars har jag maten färdigplanerad i det stora hela, blir lite handling nu i veckan... :)

Skippade träningen efter jobbet idag eftersom jag kände paniken över att  läxan ska vara klar på onsdag, så det blir nog lite av den varan imorrn skulle jag tro.

Annars så blir det lite dans i veckan, najs najs!


Dax att bädda ner sig igen tror jag... Ska bara.... Ni vet...

hörs





Gratis5.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0