Sikken helg.. :)

Det känns inte som att man gjort nåt annat än att ha ätit hela helgen... *S*

Helgen började lite smått i fredags kväll när jag hämtade upp syrran på station, för att åka och handla lite... När vi kom hem blev det tillagning av kladdkaka och kycklingfile till gårdagens lilla buffe... Provsmakade vinet också, det var gottigt!

Gårdagen började nån gång vid halv nio när jag och syrran klev upp ur sängen, onödigt tidigt kändes det som.. *S* Men vi satte igång med lite förberedelser och en timme senare försvann hon ut en stund... hehe Det visade sig att hon gick ut för att hjälpa till med att skruva ihop balkongmöblerna som numera står och ser fina ut på min balkong... :) Jättetack till alla! Folket började strömma in strax efter två, sen var det full fart ända till elva på kvällen när mina jobbarkompisar tackade för sig och drog vidare. Kul att alla ville komma!

Jag fick även ett fint samtal på eftermiddagen, har aldrig fått en sån fin födelsedagssång sjungen för mig tror jag.. haha

Den stora överraskningen igår var att Maria dök upp ihop med Lisa, såå kul! Jag blev jätteglad över det, eftersom jag vet om att Maria inte mått så bra på senare tid, så det kändes jättefint att hon orkade komma med en stund.

Jag tackar alla för en fin dag och för presenterna. Och framförallt stort TACK till syrran och mamma för all hjälp, hade inte klarat detta utan er.

Nu är det dax för sängen, ska ju orka upp te jobbet imorrn..... Man e ju 30plus nu, så det gäller att satsa på skönhetssömnen... haha

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0