Slit!

Fröken J är nådigt seg nu...

Igår var jag och gymmade i 2,5 timme... (!!!) Det känns helt skumt att vara igång igen, men samtidigt skönt... :)
Det känns redan att ryggen börjar stärkas och att benen börjar bli lite mer... Ehm... Tränade... *fniss* Under dessa timmar körde jag min timme på crossen, sen var det mitt program med styrka oxå... Som jag satt ihop själv... :)

Idag blev det "bara" timmen på crossen.. Ganska lagom, eftersom det var så jäkla varmt där. Var dyblöt efteråt kan jag säga.. *puh*

Och nu ligger jag och slappar här i soffan, det tycker jag väl att jag förtjänar? För jag har ju jobbat lite oxå, både idag och igår.. Så lite slapp e inte helt fel.. :) Efter träningen idag blev det köttfärs med wokgrönsaker och bulgur..
Kika på min receptblogg så får ni recept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0