Soffan

Känner mig nådigt seg idag, så här på kvällskvisten.... Slutade jobba fem idag, gick upp till centrum och solade, såå skönt!

Hämtade ut mina paket idag oxå, ska bli skoj att fixa med gardinerna imorrn, bildbevis kommer nog.. :) Och paketet från ellos... :) Hoppas man kommer i träningskläderna och att de fina topparna passar.... *L*

Men ikväll så ska jag, måste jag börja på reflektionen, vet inte hur bara....

Igår då... Kul att se Hedins igen, särskilt att träffa Maria som växer och frodas.. *rooligt*
Har fått en låt ändrad till min ära oxå... *asg* Har ni hört Hello Josephine? Den heter numera Hello Jessica och ska helst utföras av sångaren som terrar mig till tusen... *asg*
Kul kväll var det!

Kika lite tv nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0