Söndagkväll

Kom hem, fixade middag (supergod förresten), kikade lite på tv och insåg att det fanns inget att titta på.. Som vanligt, typ. Då förstår ni, då kom jag på den briljanta ideén att åka te Maxi och handla lite.. Hade ingen yoghurt hemma, så jag tänkte lika bra att passa på. Ganska skönt att gå där och strosa lite när det inte är så mkt folk, måste jag säga. Det blir också lätt lite mer än det man tänkt sig från början, konstaterade jag ganska snart.. haha

Det var lika bra att handla lite inför det som komma skall, så det blev lite bakgrejjer, kakor och lite frukost, naturligtvis.. *L*
Och så lite såna där "bra ha saker" som duschcreme, tandkräm, ny korg te badrummet och lite annat. Plus en tidning, med en dvdfilm som lät bra. Jag menar, Micke Persbrandt e ju med i den.. *S* Och Per Graffman... Kan ju inte bli bättre, eller hur??

Lite kul var det oxå att se vilka som är där och handlar så här dax på dygnet... *S* En del av invånarna i denna tokstad är ju invandrare.. Inget fel med det, så länge de sköter sig. Hehe, gubbarna med sina tanter och barn som står och diskuterar hejvilt om ett 6pack ägg.. haha Lite lustigt..

Aja, sängen nästa strax här skulle jag tro.. Ska bädda ner mig och kika i nya tidningen och den jag köpte igår. Plaza Kvinna (e nog för lite äldre, men filmen ingick ju.. *L*) och Cosmopolitan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0