vad blir det..

Sitter med en kopp kaffe... Funderar på dagen... Vad ska jag göra.. Var taggad igår över att åka iväg och träna.. .Men just nu så känns det... Seegt som fasen.. Känner ingen motivation och lust.. Men ändå vet jag att jag kommer känna mig duktig när jag väl varit där...

Längtar till fredag! Framförallt så väntar jag till första veckan i juni.... Klura på den ni... hehe

Har till och från problem med eksem på händerna.. Och denna vecka har det blossat upp rejält, speciellt på vänstra handen.... Små prickar och torrhet som kliar... Har ingen salva hemma, och blir det inte bättre te veckan så måste jag väl ringa doktorn.. För hela handen är täckt, och jag överdriver inte... Egentligen borde jag inte jobba med det jag gör, när man tänker efter. För det är ju mkt tvätta händerna, kontakt med pengar, trycksvärta som jag vet inte är bra för mina händer....  m.m. 

aja... träna då...




Gratis5.se

Kommentarer
Postat av: Patrik

Provat Aloe Vera mot eksem ?

2009-05-09 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0