vad göra??

Sitter här i soffan, igen, med datorn i knät, igen...

Kom iväg till gymmet förut vid tolvtiden och var hemma igen strax efter två.. Hamnade på soffan igen och fick lite skallebank.. *sucka* Käka lite lunch och funderade över allt och ingenting... Somnade en timme på soffan och vaknade vid halv fem tror jag... Nu har jag käkat lite och inte finns det nåt att kika på på tv.. Det kanske är en pik mot alla, att man inte ska sitta hemma och glo på tv en lördagkväll. Eller vad tror ni???

Hm... Ska sätta på lite musik och börja min rensning i garderoben.. Problemet e bara att jag inte har nånstans att slänga grejjerna,  så jag får väl nöja mig med lite papperskassar så länge..

tjing tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0