veckan

Veckan har annars varit ganska ok på jobbet, mycket att göra och så.. Rörigt emellanåt, men det har inte varit något som inte gått att lösa. Och jag har varit lite virrig gällande beställningar, glömde nästan beställa köttdisken till idag... Tänk om det hänt, när det är fint väder och så... Men nu hann jag iaf beställa innan deadline och jag fick det mesta... Såå tråkigt när man inte får hem det man vill ha... Men men...

Har ju försökt börja klura lite på reflektionen som ska vara inne snart..
Kom på en ganska smart grej (tycker jag själv iaf), jag gjorde i ordning en låda på jobbet där alla mina medarbetare, eller så många som möjligt, ska lägga ner tre lappar var med ett ord på varje lapp, som de tycker representerar Konsums kultur.
Det kanske blir en hjälp på vägen, hoppas det!


 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du borde även fråga lite utomstående (allmänheten ) vad DE tycker är karaktäristiskt för konsum .



Detta tänker jag på när jag hör ordet:

Finns överallt

Gröna kläder

Butik för "medelsvensson", dvs har det man behöver för livets nödtorft

MedMera-kort (som inte jag har)

* Små butiker och kanske då inte så billigt



... men det är MINA åsikter och tankar

2009-05-11 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0