Vill så mkt men kan inte

Jag bor i en liten etta, på 39 kvadrat... Möblerade ungefär som hon som bodde här innan mig, när jag flyttade in... Men om man tänker efter lite, och det har jag gjort.. Så tror jag det går att göra lite annorlunda... Men det är svårt!! Jag vill, men kan inte.... Som vanligt, som med allting känns det som.. *sucka*

Aja...

Dagens visit på Ikea resulterade i ny matta till rummet och till köket, snapsglas och drinkglas, fåtölj och två nya blommor (ger dem en månad, max), och nya salladsbestick... En visit på Ikea slutar sällan under tusenlappen... haha Men mys var det iaf, blev bra med fåtöljen och nya mattorna.. Ska fixa lite till nu innan jag nog ganska säkert tar ett bad....

tjing tjing!

psst.. kanske kommer lite bilder på det nya senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0