Ellos

Mm, jag har ju en spärr där, så jag kan inte handla på konto... Ganska bra tycker jag.. :) Har funderat ett tag på om jag ska köpa en mp3spelare, känns som det kan vara smidigt att ha med sig på gymmet, lite lättare att träna då, i kombination med mina nya kläder... :D Såå, jag gick in och kikade, hittade en för 449, och två nya bh´ar, en svart och en vit. Väldigt välbehövligt med nya underkläder, måste jag säga! Hoppas bara de passar, det kan ju vara lite varierande i storlekarna...



                                 (bilderna lånade från Ellos.se)               
                                   
Testade att länka till produkterna, men fick inte ordning på det riktigt... *sucka* Men kika in på ellos och kolla själva! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0