..... fortsättning följer......

De band som går vidare till andra omgången ska spela låtar av The Poodles, ska verkligen bli intressant!


Titanix spelar You give love a bad name, låter som de brukar, det låter bra. Tror de går vidare ikväll!

Torgny Melins spelar Poison, de har gjort en halvlugn version men detta låter inte bra! Han mumlar fram texten och låter väldigt sliten, synd....

Shake spelar Love in a elevator, och jag måste upprepa mig.... Jag förstår inte storheten, men visst, de är duktiga. Men inget som faller mig i smaken.... Som sagt, tur att smaken är som baken, eller hur?

Sannex spelar Night of passion, och det är en myyyslåt måste jag säga! Ojoj...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0