Fredag kväll

Ja, den spenderas i soffan, funderandes över allt och ingenting, skulle man kunna säga...
Funderar på när jag ska få orken till att fixa lite här hemma.. Får ju besök i helgen, och då kan det inte se ut så här... *S* Vi blir några stycken som ska käka här innan det är dax att bege sig te Strängnäs och Dansbandskampen. Vi ska heja och rösta som f-n!!

Har återigen lite tankar på en ny design av bloggen.. Men kan ju inte så mkt om detta! Vill ju ha det enkelt med en snygg header... Får fixa och trixa lite så kanske det blir någon ändring, who knows?

Annars så kan jag säga att det är riktigt skönt att denna jobbvecka är över! *hoppar jämfota* Även om morgondagen kommer innehålla en hel del måsten, så ska det bli skönt att vara LEDIG... :)

Och idag hade jag nya mössan på mig... Skönt ju! Även om den kliade litegranna. Kanske en ovana, kanske?



(bilden hittad på google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0