Fredag!

Skön dag! Skulle man kunna säga, eftersom det är en ledig helg som väntar.... :) Meeen... Dagen började iaf inte så himlans bra.... Jag vaknade precis som vanligt av klockan när den ringde, låg och slumrade lite och råkade stänga av snoozen. Och jag somnar om, tydligen! Vaknade igen när klockan var tio över sju... Det hanns med påklädning och maskmålning men ingen frukost.. Så hela dagen har varit som ett vakuum. Kaffet är VIKTIGT på morgonen, får man inte det så är hela dagen förstörd.

Men det har ändå gått ganska bra tycker jag, även om man kanske inte gått för fullt om man säger så... *S*
Nu ligger jag i syrrans soffa efter en gottig middag bestående av hamburgare och pommes. Jag köpte med mig färska burgare och friscobröd från jobbet.

Vi ska kika på idol och bara vara.... Koppla av lixom.
Imorrn blir det lite kalas och middag i vagnhärad..
Skojsigt ska det bli!

Hoppas mitt paket från beautynet har kommit oxå, väntar med spänning..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0