Gaaah!

Blir så less på mig själv! Faktiskt...

Har haft hela kvällen på mig att fixa å dona här... Men den har istället spenderats i soffan där jag gjort absolut ingenting. Har haft datorn i knät, kikat runt lite och kikat på Idol med ett halvt öga..... Egentligen är det inte mycket jag behöver fixa med, men det ska ju göras.... Så imorrn blir det att gå upp i någorlunda lagom tid.

Det ska ju bytas till vinterdäck imorrn, och det lär ta sin lilla tid då jag fixar det själv. Placerar mig själv och bettan i GDS-hallen för lite tvätt också, av bettan såklart. Skönare att stå där än utomhus. Tänkte också försöka hinna med att kika lite på BikBok och VeroModa, om jag inte blir alltför skitig av däckbytet.... :S

Detta ska inte vara några problem, sålänge man får arslet ur vagnen...... 

Nu ska jag bädda ner mig och bläddra i nya numret av Chic.

Natti Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0