Hallå?!

Ojoj vad seg man är... Dagen på jobbet blev lite bättre vad det led, men inte mkt. Kom på när det var försent att jag glömt beställa bakeoffbröd... *sucka* Tur att vi har en del kvar!

Efter jobbet var det dax för gymmet igen och vad tungt det gick idag! Tror jag var alldeles för trött för att orka "köra på"... Men det blev min timme på crossen ändå.. Alltid nåt!

Sitter å kikar lite på Kanal 5´s nya underhållning på måndagkvällarna. Ullared! Haha, några skratt har man fått sig. Hur kan man orka gå därinne en heel dag?? Och göra av med så mycket pengar där? Ehm, ett helt mysterium för min del iaf...  Jag har varit där en gång, skulle vara kul att åka dit igen, kanske nästa sommar? Får väl börja spara då... *fniss*

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jodå... jag är en av de lyckliga som besökt Ullared. Men Sthlm innehåller väl tillräckligt med gallerior och butiker som man kan slösa pengar på. Åka ända till Skåne är att gå över ån efter vatten

2009-11-02 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0