Jag blir så less!!!

Ni vet ju... Att jag jobbar i butik, på Konsum närmare bestämt... Jag har en del ansvar, bla så är jag ansvarig för brödavdelningen; bakeoff som vi bakar och de packade brödet från olika leverantörer. Numera behöver vi inte beställa bröd själva, utan det är chaufförer/säljare som kommer och plockar och lägger in det vi ska ha. Jättesmidigt, kan tyckas eller hur? Men då vill det sig att alla chaufförer/säljare har koll på hur mycket vi säljer och vad de ska lägga in. Även så ska de ju lyssna på vad vi i personalen, oftast jag, har att säga om vad de lägger in? Eller har jag fel?  Vi har sedan en tid en chaufför som har stora problem med att ta order från mig. Det han lägger in räcker oftast inte mer än den dagen han är här, och när det är helg, ja då har vi slut på hans bröd redan tidigt på lördagen.. Och det hjälper inte vad jag än säger åt honom. Droppen kom idag, då lessnade jag totalt på honom.. Nästa gång får någon annan prata med honom, för jag gör det inte.

%¤&#!!""##¤!"¤?"#/¤%%¤&#¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0