Måndag kväll

Jag har egentligen inte så mycket att skriva... Förutom att denna måndag funkade bra på jobbet, allt flöt på och det var så skönt så! Jag styrde bettan mot gymmet precis som jag tänkt, men idag var det packat med folk där! Gymmet är inte så stort, och det blir fort fullt med folk på alla maskiner.. Det kan jag sakna lite med WorldClass, där var det mer plats. Men det är det enda jag saknar därifrån...

Min runda blev kort, dels pga att jag inte varit där på länge och ville ta det lite lugnt... Men också dels pga att det var fullt, sen började det kurra i magen... Inget kul att träna när man är hungrig! Såå.. Det blev "bara" en timme där idag, men imorrn ska jag försöka köra hela timmen på crossen och lyfta lite också..

Annars så har denna vecka inte så mycket att erbjuda för min del.. Jobba, träna... Och fortsätta med lite julpynt. Hittade jättesöta tomtar på jobbet som jag tänkte köpa två av och sätta på hyllan ovanför sängen... Ni får se sen nån gång... :) Blir eventuellt dans i slutet på veckan, Nova/Divine i Arboga på fredag eller DBK på lördag... Lutar nog åt fredag, har inte sett Nova med nya tjejen och Divine har man hört både ris och ros om. Men den som lever får se! Beror på hur mycket ork man har, ska ju jobba hela helgen sen...

Duschen nästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0