Måndag kväll

Kikade på Ullaredsprogrammet även idag... Haha, säger jag bara. Sikka människor... *L*
Kul att se på, i brist på annat...

Annars så gick dagen i rasande fart, efter min "nästanförsovning" imorse. Det gick förvånansvärt bra att jobba utan någon frukost i magen, det enda jag hann få i mig var en stor kopp kaffe från Pressbyrån.... Gott, men varmt! Och så fick vi veta att chefen är, ehm.. Lite knasig ibland! (visste iofs det innan... *S*) Vi fick oss ett gott skratt på morgonen, och det gjorde väl dagen, kan man säga. Och nästa vecka kommer nya biträdande bc, ska bli intressant. Tror det är nyttigt med lite nytt blod.

Är lite trötter efter träningen, så sängen väntar.... Egentligen borde man legat i där för länge sen. Imorrn blir det en kort runda på gymmet, måste hem sen och packa, packa.... 

Tjing tjing! 



"Varje gång jag ser dig......."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0