Nattprat

Hemma i sängen efter besöket i Strängnäs... Det gick ju inte riktigt som vi ville...
Men det var kul att vara där, och jag tycker ändå att grabbsen gjorde bra ifrån sig, och de var ju nöjda med sin insats. Mer kan man inte göra... Det är bara att ta nya tag och vara glad för den tid de fick i rutan.. :D

Annars så tycker jag att kvällen gick i ett rasande tempo, kändes nästan som att tiden gick fortare på plats än när man sitter framför tv´n.... *S* Det var ju dans efteråt också, Drifters spelade med lite avbrott för Zekes som bla spelade I ett fönster, sin nya singel. Jättebra! De gick ju direkt till finalen ikväll, och jag skulle inte bli förvånad om de tar hem alltihopa, det verkar som att stödet de har är enormt! Och Drifters tycker jag var bra också, man blir lixom danssugen... Så nån gång ska jag försöka ta mig till ett ställe där de spelar.. 

 Ska väl kika runt lite till... Sen sova... *gäsp*



Kolla detta klipp... Gamblers låt... BRA! Och en bit in i klippet hör ni lite tjoande.... Det är inte alls vi, inte alls.... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0