Onsdag, snart torsdag :)

Med tanke på att jag har sovmorgon imorrn, det är ju ledig torsdag:D , så gör det inte så mycket att klockan sprungit iväg... Har suttit och kikat runt på halens och ellos, mest på träningskläder och på deras reor... Men inte hittat något av intresse, vilket kanske är lika bra med tanke på min historia när det gäller postorder. Varför just träningskläder då? Joo, mina börjar bli urtvättade och trista, så jag känner att det är dax för lite nytt på den fronten. Kanske blir roligare att gå till gymmet då? Kanske ger mig lusten tillbaka.. För nu går det trögt.... Ska kanske kika ner på stan imorrn och kolla lite, på Stadium som ibland brukar har bra priser ju... 

Har väntat på info också om Maria, men än så länge har vi inte hört något. Hoppas bara att allt flyter på som det ska och bebis kommer snart.. SPÄNNANDE!  

Annars så ska morgondagen bestå av träning, städning, pyntning och tvätt på kvällen..
Ledig dag, ja ifrån jobbet  alla fall.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0