Söndag kväll

Nu har man suttit och halvlegat i soffan ända sedan jag kom hem från SKHLM.... Kanske borde göra någon nytta här? Jag har iofs fixat den nya designen, tycker det blev bra! Eller vad säger ni... Allt finns med, det jag vill ha med, vill ha det enkelt och stilrent.

Annars så var shoppingen i SKHLM på hög nivå för min egen del. Hittade tre toppar, ett halsband och en liten handväska på New Yorker. Finfint! :) Lena hon hittade en fin top där, alltid nåt. Lagerhaus var ju ett av målen, de hade mycket fint måste jag säga. Men inget som passade hemma hos mig tyvärr... Men men, efter vår goda lunch och en liten titt på h&m och lindex så styrde jag och syrran bettan mot Ikea. Syrran skulle kika efter hissgardiner och blockljus, och jag ville ha några lådor att ha pasta i, i skafferiet. På vägen dit så stötte vi på några bekanta, alltid skoj att ses! Blev en liten pratstund innan vi gick in en snabbis på Heron, och sen vidare till Ikea och fajtades med alla söndagshandlare och de andra åkte vidare...

Inköpen på Ikea blev ju, som vanligt, lite mer än vad det var tänkt... Jag fick med mig stora värmedoftljus, en till vit ljuslykta, två lådor till pasta/ris och blockljus (5pack i olika storlekar). Köpte några billiga kaffemuggar till jobbet också... Syrran hon hittade ny stekpanna, lite ljus men ingen hissgardin som passar.. Och sen blev det ju en tripp till Rusta också, ville ha en till adventstjärna på fot till fönstret i köket... Myyysigt blev det!

Ska plocka iordning lite här nu.. Kommer nog lite bildbevis lite senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0