Söndag morgon

Vaken!

Ja, men det har jag varit i en dryg timme nu... Vaknade och kunde inte somna om, trots en obeskrivlig trötthet som sitter kvar ännu... Kanske jag borde försöka sova nån timme till? Mmm... Men magen börjar kurra litegranna, så snart blir det frukost...

Har spenderat min första vakna timme i sängen med datorn i knät..
I brist på söndagskillens närvaro, man tar vad man har... :D

Dagen idag har inte så jättemycket att erbjuda, förutom en god middag hemma hos mamma å pappa senare idag, och så träffa syskon och lite syskonbarn också... Rooligt!

A just.. Hade ju kameran med igår... Oj vad kort man tog... *NOT* Det blev några bilder på ZEKES, få se om de är värda att lägga upp här... *S* Trots att jag tycker det är TRIST SOM F-N att Gamblers inte gick vidare igår, så är de bra, Zekes..... Och här är deras nya singel, I ett fönster, myys....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0