Torsdag kväll

Shit vad klockan gick fort idag! Jag hann knappt ner på stan i eftermiddags, så var klockan fem.. Hmm...
Skippade ju gymmet idag, mådde inte bra pga tankar på Maria och Arne, och lite annat.. Så det blev som sagt en runda på stan med målet att hitta lite julpynt och träningskläder. Det senare hittade jag till slut på H&M som turligt nog hade 10%rabatt för medlemmar, det gillar vi!

Har tvättat lite nu ikväll, och det fick som vanligt hänga på tork här hemma, och städningen har det inte blitt så mycket med heller så det får bli ett projekt imorrn kväll skulle jag tro. För det lär inte bli någon trip till Arboga imorrn, känner att jag måste orka med jobbet i helgen, tror det kan bli en hel del att göra!

Jag fick ordning till slut på stjärnorna i fönstret... Blev lite synliga sladdar, men det får va eftersom jag inte kan göra något åt det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0